XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

Baliakizun hauen bidea erraztu nahian egitura berriak asmatu edozeinek erabili ditzan.

Pentsatutako egitura hauek osatzerakoan disposizio administratibo, teknologiko eta bereziki legezkoak behar dira.

Baliabide eranskarriak hezitzaileen helburu kurrikularren bidez marrazten dira.

Alderantzizkoa egitea proposatzen dut eta ikasleari bere helburuak lortu eta mugatzen lagun diezaiokeen edozein baliabidetara sartzea lortzeko lau ikuspuntu desberdin marraztu ditut.

1.- Objektu hezikoarrarekiko erreferentzia zerbitzuak.

Oinarrizko ikasketarako erabilitako prozesura jotzen laguntzen dute.

Hauetako gauza batzu liburutegietan, alokairuetako agentzietan, laborategi eta erakusketa gaietan, hau da, museo eta teatroetan almazenatu, helburu honetarako gorde daitezke; beste batzu eguneroko erabilketan lantegietan, aireportu edo etxaldetan jarriak egon daitezke, baina ikastetxe (aprendiz) dauden ikasleen esku edo atseden orduetan.

2.- Trebetasun lonjak.

Pertsona batzuk trebetasunen zerrenda bat egiteko posibilitatea emanez, trebetasun hauek ikasi nahi dituzten beste batzu eredu gisa laguntzeko prest daudela dioten baldintzak eta zein zentrutan aurki ditzakegun.

3.- Lagunaren Bilaketaren Zerbitzua.

Lagun bat aurkitzeko itxaropenarekin, jendeari zein ikasketa egin nahi suen deskribatzeko aukera emango dion komunikazio sare bat.